© Borja Ruiz Rodriguez/MSF
Talouspäällikkö Mamane Bassirou Bangassoussa, Keski-Afrikan tasavallassa.

Talousasiantuntija

Talousasiantuntijana vastaat monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Johdat taloushallinnon tiimiä, johon kuuluu projektin koosta riippuen yksi tai useampi paikallinen työntekijä.

Työtehtäviisi kuuluu kirjanpito, laskujen käsittely ja maksaminen sekä talousraportointi. Vastaat budjettisuunnittelusta ja ennakoit tulevia kustannuksia. Tuet esihenkilöitä taloushallinnon rutiineissa ja varmistat, että taloushallinnon sääntöjä noudatetaan.

Joissain projekteissamme sama avustustyöntekijä vastaa sekä talous- että henkilöstöhallinnon tehtävistä, joten sekä talous- että henkilöstöhallinnon rutiinien hallitseminen on etu.

Työhösi voi kuulua taloushallinnon sääntöjen luominen tai päivittäminen sekä hallintorutiinien kehittäminen.

Vaatimukset talousasiantuntijan tehtävään:

  • sinulla on soveltuva tutkinto, esimerkiksi kauppatieteistä tai valtiotieteistä
  • vähintään kahden vuoden kokemus monipuolisista taloushallinnon tehtävistä
  • puhut ja kirjoitat englantia erinomaisesti, ranskan kielen taito on toivottavaa
  • sinulla on kokemusta kouluttamisesta ja ohjaamisesta.

Tutustu myös yleisiin vaatimuksiimme.

Avustustyön kesto on yleensä 6–9 kuukautta. Toivomme että kaikki avustustyöntekijämme sitoutuvat lähtemään avustustyöhön useammin kuin kerran.

Tutustu videolta talous- ja henkilöstöpäällikön arkeen Mosulissa

Cookie Settings